Informarea corectă, doar din surse oficiale, este foarte importantă. Cu calm, responsabilitate, toleranță și dând dovadă de solidaritate vom trece împreună și peste această situație! Numai bine vă doresc


DE 29 DE ANI – REPREZENTARE NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ A ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI DIN ROMÂNIA! ORGANIZAȚIE MEMBRĂ IUT – INTERNATIONAL UNION OF TENANTS

Arhiva pentru februarie, 2013

INVITATIE CONFERINTA: OBLIGATIILE ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI IN DOMENIUL PSI / RELATIA CU INSPECTORATUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ „DEALU SPIRII” AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI

vineri, februarie 22, 2013 14:43

INVITATIE

            In cadrul seminariilor complet gratuite adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari, joi, 28.02.2013, ora 11.00, la Sala de Seminar de la Sphera (str. Sg. Nutu Ion nr. 44 Sectorului 5 Bucuresti – sediul Ligii Habitat), are loc Conferinta cu tema:

  • obligatiile asociatiilor de proprietari in domeniul psi;
  • relatia cu Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Dealu Spirii” al Municipiului Bucureşti!

dezbaterile  vor viza:

  • Relatia asociatiilor de proprietari cu Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Dealu Spirii” al Municipiului Bucureşti;
  • Obligatiile ale proprietarilor / membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la PREVENIREA SI STINGEREA INCENDIILOR!
  • Pregatirea cetatenilor pentru situatii de urgenta;Obligatiile ale PMB si ale Primariilor de sector;

Invitati:

  • Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
  • Reprezentanti ai Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Bucuresti;
  • Reprezentanti ai Serviciilor pentru Asociatiile de Proprietari din cadrul Primariilor de Sector;
  • Reprezentanti ai prefecturii municipiului bucuresti, Primariei Generale a Municipiului Bucuresti, Consiliului general Al Municipiului Bucuresti,
  • Invitati permanenti: radet Bucuresti, distrigaz, apa nova bucuresti, 3d romania
  • Specialisti in domeniu;

Va rugam sa delegati un reprezentant la aceasta intalnire!
Sprijinul dumneavoastra, participarea specialistilor delegati sunt factori ce contribuie la ceea ce noi considerăm că sunt programe de succes.
Informarea corecta si de calitate a reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la drepturile si obligatiile acestora este benefica tuturor partilor implicate!
Multumindu-va anticipat pentru PARTICIPARE, va rog sa primiti, asigurarea deplinei mele consideratii.
Cu deosebit respect,

PRESEDINTE
Mihai MEREUTA

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

OFERTA SPECIALA!

vineri, februarie 22, 2013 14:32

GRATUIT!
Curs Manager de proiect
(cu accent pe FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE)
ACREDITAT DE autoritatea nationala pentru calificari

Cursul se adreseaza: managerilor (ce activeaza in baza unui contract de managementin intreprinderi private) din regiunea Bucuresti – Ilfov, care doresc sa învete  într-un mod sistematic cele mai bune practici in domeniul managementului de proiect.

Cursul va fi susținut de specialisti recunoscuti in Project Management, dar și practicieni cu rezultate remarcabile in derularea proiectelor pe fonduri structurale si de coeziune!

Cursul se desfasoara in perioada 04 – 15 martie 2013 (L-V 16.00-19.00, S 10.30-15.30).

Taxa de participare: GRATUIT.

Inscrierea se face la sediul Ligii Asociatiilor de Proprietari Habitat (Bucuresti, Sector 5, str. Sg Nutu Ion, nr. 44, Zona Razoare, Cladirea Sphera – fosta Ventilatorul). Programul zilnic este 11.00-16.00.

Documente necesare

  1. Copie contract de management (cu mentiunea conform cu originalul si cu stampila);
  2. Formular de inscriere;
  3. Copie diploma licenta semnata de cursant. Se va prezenta in prima zi de curs;
  4. Copie certificat nastere semnata de cursant. Se va prezenta in prima zi de curs;
  5. Copie carte identitate semnata de cursant. Se va prezenta in prima zi de curs;
  6. Copie certificat de casatorie semnata de cursant (daca numele este schimbat). Se va prezenta in prima zi de curs;
  7. Contract de formare profesionala. Se va semna in prima zi de curs;
  8. Fisa participantului. Se va completa inainte de data examenului;
  1. Cerere inscriere examen. Se va semna inainte de data examenului;

Atentie !
Participand la programul nostru de formare veti obtine urmatoarele beneficii:
-veti intelege corect conceptul de proiect si managementul profesional al acestuia;
-veti dezvolta abilitati de elaborare a unui proiect in concordanta cu standardele recunoscute in domeniu;
-veti dezvolta abilitati de luare a deciziilor in cadrul managementului de proiect;
-veti putea obtine raspunsuri la probleme reale, concrete pe care le aveti in cazul in care ocupati o pozitie in cadrul unui proiect sau doriti sa eleborati un proiect;

Beneficii si avantaje: Absolvirea programului de formare va permite sa ocupati o pozitie de Manager de proiect in cadrul proiectelor cu finantare europeana implementate de societati comerciale, institutii publice, organizatii neguvernamentale sau sa coordonati cu succes proiecte la nivelul companiei/organizatiei unde sunteti angajat.

Se va asigura o calitate corespunzatoare a procesului de formare care sa sprijine dezvoltarea de competente si invatarea din spete si cazuri reale, cu accent pe formarea practica (peste 60% din timpul alocat). Asociatia noastra este implicata activ si in implementarea de proiecte ceea ce asigura posibilitatea utilizarii de elemente practice in procesul de formare si nu transferul unor informatii teoretice.

Competente obtinute (conform standardului occupational): Stabilirea scopului proiectului; Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului; Planificarea activitatilor proiectului; Gestiunea utilizarii costurilor si a resurselor operationale pentru proiect; Realizarea procedurilor de achizitii pentru proiect; Managementul riscurilor; Managementul echipei de proiect; Managementul comunicarii în cadrul proiectului; Managementul calitatii proiectului.

Certificatul eliberat la absolvire este recunoscut atat la nivel national (Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice  si de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului) cat si in statele membre ale Uniunii Europene. Certificatul de absolvire va fi insotit de un Supliment Descriptiv.

Relatii suplimentare se pot obtine de la d-na Oana VOICU (mobil: 0761.079.486; tel/fax 021.319.07.99; email: oana.voicu@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 16.00).

Accesul la program se va face conform principiului “primul venit – primul servit”.

 

pentru informatii suplimentare va puteti adresa la: mihai.mereuta@habitaturban.ro, sau fax 021.319.07.99, sau mobil 0744.751.416, sau adresa corespondenta: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti. www.habitaturban.ro, www.regenerareurbana.ro
presedinte: MIHAI MEREUTA – 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro;
director executiv: tatiana musteata – 0726.373.000; tatiana.musteata@habitaturban.ro;
Inspector resurse umane: hutan daniela – 0726.949.000; dana.hutan@habitaturban.ro;
Director Formare profesionala: oana voicu – 0761.079.486; oana.voicu@habitaturban.ro;

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

INVITATIE CONFERINTA: OBLIGATIILE ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA

joi, februarie 14, 2013 20:34

INVITATIE

 

            In cadrul seminariilor complet gratuite adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari, joi, 21.02.2013, ora 11.00, la Sala de Seminar de la Sphera (str. Sg. Nutu Ion nr. 44 Sectorului 5 Bucuresti – sediul Ligii Habitat), are loc Conferinta cu tema: obligatiile asociatiilor de proprietari in domeniul securitatii si sanatatii in munca!

Dezbaterile  vor viza:

  • Activitatea de control –SSM, prin inspectorii de munca, cu privire la  urmărirea  îndeplinirii  obligaţiilor  legale  de  către asociatiile de proprietari in caliatate de angajatori  în  domeniile  condiţiilor  de  muncă,  apărării  vieţii,  integrităţii corporale şi sănătăţii salariaţilor şi a altor participanţi la procesul de muncă  si alte aspecte in aplicarea legislaţiei referitoare la securitatea şi sănătatea în munca.
  • Relatia asociatiilor de proprietari cu ITM Bucuresti;
  • Obligatiile membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la SSM;

Invitati:

  • Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
  • Reprezentanti ai ITM Bucuresti
  • Specialisti in domeniu;

 

NUMAR LIMITAT DE LOCURI! VA RUGAM SA CONFIRMATI PARTICIPAREA LA: mihai.mereuta@habitaturban.ro, sau fax 021.319.07.99, sau mobil 0744.751.416, sau adresa corespondenta: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti. www.habitaturban.ro, www.regenerareurbana.ro
presedinte: MIHAI MEREUTA – 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro;
director executiv: tatiana musteata – 0726.373.000; tatiana.musteata@habitaturban.ro;
Inspector resurse umane: hutan daniela – 0726.949.000; dana.hutan@habitaturban.ro

In cadrul conferintei se va derula si programul saptamanal de consiliere gratuita privind supravegherea lucrarilor de reabilitare termica a cladirilor organizat cu sprijinul Patronatului Societatilor din Constructii!


Acest post a fost postat in categoria: Noutati

INFORMARE
CONSUM MEDIU INCALZIRE + APA CALDA BUCURESTI

marți, februarie 12, 2013 17:13

COMPARATIE IANUARIE 2010 / 2011 / 2012 / 2013

IANUARIE 2010

IANUARIE 2011

IANUARIE 2012

IANUARIE 2013

INCALZIRE + APA CALDA
1 CAMERA + 1 PERSOANA

0,743 GCAL
88,41 LEI

0,715 GCAL
88,66 LEI

0,697 GCAL
118,41 LEI

0,77 GCAL
130,81 LEI

INCALZIRE +APA CALDA
2 CAMERE + 2 PERSOANE

1,118 GCAL
133,04 LEI

1,078 GCAL
133,67 LEI

1,05 GCAL
178,37 LEI

1,16 GCAL
197,06 LEI

INCALZIRE +APA CALDA
3 CAMERE + 3 PERSOANE

1,401 GCAL
166,72 LEI

1,353 GCAL
167,77 LEI

1,317 GCAL
223,73 LEI

1,455 GCAL
247,18 LEI

INCALZIRE +APA CALDA
4 CAMERE + 4 PERSOANE

1,776 GCAL
211,34 LEI

1,716 GCAL
212,78 LEI

1,67 GCAL
283,70 LEI

1,845 GCAL
313,43 LEI

TEMP. MEDIE EXTERIORA

-2,7 ° C

-1,9 ° C

-0,7 ° C

-0,9 ° C

PRET GCAL

119 LEI

124 LEI

169,88 LEI

169,88 LEI

PRESEDINTE
Mihai MEREUTA

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

COMUNICAT: Informarea cu privire la mediere este gratuita!

luni, februarie 11, 2013 20:36

Incepand cu 15 februarie 2013, vor intra in vigoare dispozitiile Legii 192/2006 (cu modificarile ulterioare) privind medierea si organizarea profesiei de mediator ce instituie obligativitatea informarii cu privire la mediere pentru fiecare persoana (fizica sau juridica) ce-si propune deschiderea unui proces judiciar in anumite domenii expres prevazute de lege. Aceeasi obligativitate este prevazuta si pentru partile ce se afla deja cu o cauza pe rolul instantelor de judecata.

Avand in vedere:

  • punctele de vedere exprimate de catre specialisti in cadrul Conferintei medierea – solutie pentru rezolvarea litigiilor la asociatiile de proprietar (organizata de catre Liga in 07 02);
  • Prevedrile Codului de Procedura Civila (ce intra in vigoare tot pe 15.02) si cele ale Legii nr. 192 din 2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator (cu modificarile ulterioare)

atragem atentia ca informarea cu privire la mediere nu poate fi taxata de catre mediatori si este gratuita.

Cei care sustin posibilitatea de a taxa partile pentru sedinta de informare cu privire la mediere ignora cu buna stiinta prevederile legale, limitand liberul acces la justiție.

La sediile Ligii sedintele de informare sunt gratuite si vor fi asigurate de catre domnul mediator Marta Seicaru Jenica.

PRESEDINTE
Mihai MEREUTA

Anexe

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

INVITATIE CONFERINTA: OBLIGATII FISCALE ALE ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI – NOUTATI 2013

sâmbătă, februarie 9, 2013 16:58

INVITATIE

            In cadrul seminariilor complet gratuite adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari, joi, 14.02.2013, ora 11.00, la Sala de Seminar de la Sphera (str. Sg. Nutu Ion nr. 44 Sectorului 5 Bucuresti – sediul Ligii Habitat), are loc Conferinta cu tema: obligatiile fiscale ale asociatiilor de proprietari- noutati 2013!
Dezbaterile  vor viza:

  • Relatia asociatiilor de proprietari cu Administratiile Finantelor Publice;
  • Obligatiile membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la FISCaLITATE;
  • Obligatia de a depune declaratii
    • Lunar: Decalaratia 112;
    • Anual: Declaratia 205 "Declaratie informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit";

Invitati:

  • Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
  • Reprezentanti ai ANAF/ dgfpmb/ Administratiilor Finantelor Publice -sector
  • Specialisti in domeniu;

NUMAR LIMITAT DE LOCURI! VA RUGAM SA CONFIRMATI PARTICIPAREA LA: mihai.mereuta@habitaturban.ro, sau fax 021.319.07.99, sau mobil 0744.751.416, sau adresa corespondenta: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti. www.habitaturban.ro, www.regenerareurbana.ro
presedinte: MIHAI MEREUTA – 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro;
director executiv: tatiana musteata – 0726.373.000; tatiana.musteata@habitaturban.ro;
Inspector resurse umane: hutan daniela – 0726.949.000; dana.hutan@habitaturban.ro

In cadrul conferintei se va derula si programul saptamanal de consiliere gratuita privind supravegherea lucrarilor de reabilitare termica a cladirilor organizat cu sprijinul Patronatului Societatilor din Constructii!

ACTIUNE REALIZATA cu sprijinul: SCORSEZE SECURITY INTERNATIONAL, sc dalkia romania sa, Patronatul Societatilor din Constructii, arcon, Elsaco, ista romania, Speranta SRL, apa nova bucuresti.
partener media: RADIO ROMANIA ACTUALITATI – BUCURESTI FM 98,3; BURSA CONSTRUCTIILOR;


Acest post a fost postat in categoria: Noutati