Arhiva pentru Mai, 2014

Conferința Națională a Asociațiilor de Proprietari

Joi, Mai 29, 2014 7:57

In data de 11 iunie, ora 09.00, la BucurestiHotel Ibis Nord, sala Enescu, Liga Nationala a Asociatiilor de Proprietari Habitat in colaborare cu Asociatia Romana pentru Locuinte Casa Plus, cu sprijinul deosebit din partea Autoritatii Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice - A.N.R.S.C., organizeaza Conferinta Nationala a Asociatiilor de Proprietari.

Tema principala a intrunirii: legislatia cu privire la organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari.

Ca urmare a intrunirilor ce s-au desfasurat, in acest an, la Timisoara, Arad, Turnu Magurele, Constanta si a punctelor de vedere transmise de catre organizatii din intreaga tara, in cadrul conferintei vor fi abordate urmatoarele teme:

  • Modificarea si completarea de urgenta a legislatiei privind organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari;
  • Modificarea si completarea de urgenta a legislatiei privind serviciilor comunitare de utilităţi publice;
  • Starea serviciului public de alimentare cu energie termică ;
  • Modificarea si completarea legislatiei privind asigurarea obligatorie a locuintelor;
  • Modificarea si completarea legislatiei privind cresterea eficientei energetice a cladirilor de locuit („reabilitarea termica”);
  • Avand in vedere liberalizarea preturilor la energie /  saracia provocata de costul energiei solicitam adoptarea de urgenta a unei scheme de sustinere eficienta a consumatorilor vulnerabili.
  • Dreptul la locuinta / locuire decenta: propuneri de modififcare a Constitutiei si a legislatiei referitoare la constructia de locuinte (inclusiv constructia de locuinte destinate inchirierii);
  • Modificarea si completarea de urgenta a Codului Fiscal, Codului de Procedura Fiscala, legislatiei privind relatiile de munca si sanatatea si securitatea in munca, legislatia privind zilierii, astfel incat sa fie corectata supra taxarea si supra birocratizarea activitatilor desfasurate la asociatiile de proprietari;

Participarea doar dupa confirmarea de catre organizatori!

Pentru inscriere sau pt informatii suplimentare:

  • Mihai Mereuta - Presedinte 0744.751.416; mihai.mereuta.@habitaturban.ro;
  • Daniela Hutan – Inspector Resurse Umane – dana.hutan@habitaturban.ro; tel fix 021.341.30.62; mobil 0743.627.705; fax 021.319.07.99;
  • Tatiana Musteata - Director Executiv 0726.373.000; tatiana.musteata@habitaturba.ro;
  • ADRESA CORESPONDENTA: LIGA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI HABITAT, OP 49, CP 21 SECTOR 2 BUCURESTI

AGENDA PROVIZORIE A EVENIMENTULUI

MIERCURI, 11 IUNIE 2014,
sala de conferinte ENESCU - HOTEL IBIS NORD BUCURESTI

08:30 – 09:00

Primirea si înregistrarea participantilor

09:30 – 09:45

Cuvânt introductiv, prezentarea invitaţilor, lansarea Conferintei
Mihai MEREUTA – Presedinte Liga Asociatiilor de Proprietari Habitat / Asociatia Romana pentru Locuinte Casa Plus

09:45 – 10:15

Doru Ciocan – Presedinte ANRSC

10:15 – 11:00

Prezentari

  • Primaria Municipiului Bucuresti
  • CGMB
  • AMRSP
  • MDRAP
  • ANRE
  • Parlamentari

11:00 – 11:30 

Prezentari - Sponsori

11:00 – 12:00 

Interventii ale membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari;

12:00 – 13:00

Intrebari / Raspunsuri / Concluzii / Inchiderea Conferintei

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

Brosura distributie orizontala Otopeni

Marti, Mai 27, 2014 16:18
Acest post a fost postat in categoria: Puncte de Vedere

Consumuri iarna 2013-2014 Uniunea Asoc de Proprietari Constanta

Marti, Mai 27, 2014 16:18
Acest post a fost postat in categoria: Puncte de Vedere

Comunicat ANRSC participare Constanta

Luni, Mai 19, 2014 20:54

Joi, 22 mai, ora 11.00, la sala Remus Oprean – Institutia Prefectului Constanta, va avea loc intalnirea reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu conducerea ANRSC (Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice).
Vor participa:

  • Domnul Mihai Doboga – Vicepresedinte ANRSC
  • Domnul Iulian Bandoiu – Director ANRSC;
  • Domnul Mihai Mereuta – Presedinte Liga Asociatiilor de Proprietari Habitat / Asociatia Romana pentru Locuinte Casa Plus;
  • Domnul Radu Dumitrescu – Vicepresedinte Asociatia Romana pentru Locuinte Casa Plus

Constanta – joi, 22 mai, ora 11.00
Loc de desfasurare: Prefectura
UNIUNEA ASOCIAŢIILOR DE PROPRIETARI CONSTANŢA
ASOCIAŢIE DE UTILITATE PUBLICĂ -Înregistrată în Registrul Special la nr. 78 / 10.10.2001
Afiliată la Liga Asociaţiilor de Proprietari „Habitat”
Str. Jupiter 11 (intrarea prin C.Brătescu), Cod poştal 900698,
Tel, Fax: 0241618535
PERSOANE DE CONTACT :
Marcel Dragu (preşedinte de onoare), Email: marceldragu37@yahoo.ro,
Ioan Oscar Beneş (Preşedinte) Email: oscarbenes@yahoo.ro,
Florica Ganea (vicepreşedinte), Email: ct78sby@hotmail.com,
Georgeta Ariciuc (secretară), Email: gabiariciuc@yahoo.com,
Vor participa si filialele din: Mangalia, Medgidia, Navodari, Harsova!

Teme de discutie:

  • Modificarea si completarea legislatiei cu privire la repartizarea de costuri;
  • Modificarea si completarea legislatiei cu privire la asociatiile de proprietari;
  • Modificarea si completarea legislatiei cu privire la Serviciile Comunitare de Utilitati Publice;

Participanti:

  • membrii si reprezentantii asociatiilor de proprietari;
  • reprezentanti ai a.p.l. si ai furnizorilor de Servicii Comunitare de Utilitati Publice;
  • reprezentanti ai societatilor care monteaza si/sau exploateaza sisteme de repartizare a costurilor pentru incalzire si apa calda de consum;

Asociatiile de proprietari au solicitat prezenta reprezentantilor ANRSC (de la Bucuresti!) si participarea acestora este foarte asteptata!

Anul acesta au mai avut loc intalniri similare la: Timisoara, Arad, Turnu Magurele, Brasov.

Mihai Mereuta
Presedinte
Liga Asociatiilor de Proprietari Habitat / Asociatia Romana pentru Locuinte Casa Plus

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

VALIDARE SI CERTIFICARE A COMPETENTELOR PROFESIONALE PENTRU CALIFICAREA ADMINISTRATOR IMOBILE

Luni, Mai 5, 2014 18:56

Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT, in colaborare cu Asociatia Romana pentru Locuinte CASA PLUS, organizeaza, procesul de validare si certificare a competentelor profesionale dobandite in alte contexte decat cele formale pentru calificarea administrator imobile. Certificarea competentelor profesionale se va desfasura in serii de cate 5 zile. Certificarea competentelor profesionale se adreseaza personalului asociatiilor de proprietari, societatilor comerciale cu activitate in domeniul administrarii imobilelor, in constructii sau in alte domenii conexe, si tuturor acelora care doresc sa-si certifice cunostintele in domeniu. Conditii de participare: absolventi liceu (cu diploma de Bacalaureat) Cost certificare: 200 LEI. (pret redus cu 100 lei – cu sprijinul Apa Nova Bucuresti). Certificarea competentelor profesionale se va face in sistem autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. Avantajele pentru detinatorul certificatului de competenta sunt  urmatoarele: Acordarea certificatului de competente profesionale se bazeaza pe evaluarea a  ceea ce candidatul este capabil sa faca în conditii reale de munca; Evaluarea competentelor profesionale ajuta la cresterea încrederii în sine si a capacitatii de autoevaluare; Certificatul de competenta profesionala ofera recunoasterea competentelor unei persoane, indiferent de modul în care acestea au fost dobândite; Certificatul de competente profesionale poate fi acordat indiferent de vârsta  candidatului fara a restrictiona accesul la evaluare; Certificatul de competente profesionale constituie o garantie a capacitatii unei  persoane de a activa într-o ocupatie/calificare si pune în evidenta competentele transferabile de la o ocupatie la alta. De aceea, obtinerea unui certificat de competente profesionale mareste sansele de angajare si posibilitatile de dezvoltare a unei cariere. Inscrierea se face la CENTRUL DE CONSILIERE - CASA PLUS. Programul zilnic este 11.00-15.00. Acte necesare: copie CI; copie act studii (minim Bacalaureat); copie certificat nastere / casatorie (daca este cazul); alte documente / diplome / certificate ce atesta competente in domeniu; adeverinta de salariat (daca este cazul);  Relatii suplimentare se pot obtine de la mobil: 0743.627.705; tel/fax 021.341.30.62; email: nadia.neagu@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 15.00).Certificarea se va desfasura la: CENTRUL DE CONSILIERE - CASA PLUS

PRETURI TIPIZATE


Nr.crt

Denumire

Pret / buc membru
lei

Pret / buc alti beneficiari
lei

1

REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE PENALIZĂRI -14-6-25/D

7,00

9,00

2

REGISTRUL-JURNAL - 14-1-1/A

7,00

9,00

3

REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA SUMELOR SPECIALE - 14-6-25/C

7,00

9,00

4

REGISTRUL-INVENTAR - 14-1-2

7,00

9,00

5

REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE RULMENT - 14-6-25/A

7,00

9,00

6

REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE REPARAŢII - 14-6-25/B

7,00

9,00

7

REGISTRU DE CASA - 14-4-7A

11,00

13,00

8

CHITANTIERE - 14-4-1

5,00

6,00

9

CHITANTIERE PERSONALIZATE - 14-4-1

8,00

9,00

10

CARTE DE IMOBIL

11,00

13,00

SERVICII

Nr.crt

Denumire

Pret / pers
membru lei

Pret / pers
alti beneficiari lei

1

PROGRAM DE FORMARE –MANAGEMENT DE PROIECT

800

1.000

2

PROGRAM DE FORMARE – ADMINISTRATOR IMOBILE

300

400

4

CERTIFICARE COMPETENTE PROFESIONALE- ADMINISTRATOR IMOBILE

250

300

PRETURI DECLARATII FISCALE

Nr.crt

Denumire produs

Pret membru

Pret alti beneficiari

1

DECLARATIA 112

25,00

40,00

3

ORDIN DE PLATA / FOAIE DE VARSAMANT

5,00

7,00

4

REVISAL - DOAR PT MEMBRII

0

x

Acest post a fost postat in categoria: Cursuri