Arhiva pentru august, 2015
INVITATIE
luni, august 24, 2015 13:25In cadrul dezbaterilor complet gratuite adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari, miercuri, 26.08.2015, ora 11.00, la Sala de Conferinte de la RADET Ilioara (etaj 3, str. Strada Ilioara nr. 16 – fosta Scoala de soferi, Sectorului 3 Bucuresti), are loc Dezbaterea cu tema: Situatia serviciului public de alimentare cu energie termică din Bucuresti!
Dezbaterile vor viza:
- Uzura sistemului de termoficare, problemele multiple şi frecvente în funcţionare, lucru care se reflectă în asigurarea parametrilor optimi şi a continuităţii furnizării agentului termic
GABRIEL DUMITRAŞCU (RADET): "MAI MULTE ZONE DIN CAPITALĂ AR PUTEA RĂMÂNE FĂRĂ AGENT TERMIC LA IARNĂ"
Preşedintele Consiliului de Administraţie al RADET a spus că multe dintre lucrările urgente nu pot fi finalizate până la începerea sezonului de furnizare a agentului termic. "Faţă de planul de urgenţă supus atenţiei Primăriei Generale, un plan care în cifre însemna o alocare de vreo 10 milioane de lei pentru reparaţii urgente vara aceasta, am reuşit să mobilizăm mai puţin de jumătate, prin urmare mai puţin de 50% dintre lucrările urgente sunt atacate acum şi pot fi finalizate până la începerea sezonului de furnizare a agentului termic. Mi-e greu şi cred că îi este greu oricui să garanteze că vom avea o iarnă fără avarii majore", a menţionat Dumitraşcu.
El a precizat că sistemul de termoficare are o mare uzură, probleme multiple şi frecvente în funcţionare, lucru care se reflectă în asigurarea parametrilor optimi şi a continuităţii furnizării agentului termic. "Dintre cei 996,781 de kilometri de reţea primară şi 2.949,46 de kilometri de reţea secundară, aproximativ 81%, respectiv 54% au o vechime de peste 20 ani", a spus Gabriel Dumitraşcu. Potrivit acestuia, nefuncţionarea timp de o zi a sistemului de termoficare înseamnă 28.000 de Gcal nevândute, aproximativ 1.000 de puncte termice urbane, industriale nefuncţionale, 103 de şcoli, 76 de grădiniţe şi creşe, 22 de spitale, 42 de licee, 27 de unităţi de învăţământ superior, 310 agenţi economici fără căldură şi apă caldă, adică aproximativ 1.200.000 de bucureşteni care vor rămâne fără energie termică.
- Capacitatea PMB de majorare a subventiei
SORIN OPRESCU DESPRE SUBVENŢIA LA CĂLDURĂ: "NU MAI POT SĂ PLĂTESC JUMĂTATE ŞI SĂ ACOPĂR EFORTURILE CETĂŢEANULUI"
"Eu să semnez o expunere de motive şi să aduc la 400 de lei gigacaloria nu am de unde. Nu mai pot să plătesc jumătate şi să acopăr eforturile cetăţeanului. Nu mai am bani să pot să compensez în aceeaşi măsură. Dacă există majorări de la ELCEN, şi există, şi majorări aprobate de către ANRSC, nu mai pot să ţin această protecţie a populaţiei pe loc şi atunci preţurile o să crească necontrolat", a afirmat Oprescu, într-o conferinţă de presă.
El a menţionat că suma pe care o poate suporta Primăria Capitalei este de numai 25 de milioane de lei, respectiv 200 de lei să suporte populaţia şi jumătate PMB. "Ipotetic, dacă aş avea bani, şi am făcut noi câteva determinări, 25 de milioane de lei pot fi suportaţi, însă 50 de milioane deja nu mai pot fi suportaţi. Nu suportă bugetul. Sunt cifre clare. Ce să suporte? Că oricâţi bani aş da, RADET-ul este în lipsă acută de bani. Gigacaloria este undeva la 380 de lei şi la distribuţie ar ajunge la 400 de lei", a explicat Oprescu. În opinia sa, singura soluţie pentru ieşirea din "cercul vicios" al datoriilor RADET faţă de ELCEN este fuzionarea celor două regii, dar acest lucru nu este posibil fără clarificarea la Curtea Constituţională a existenţei sau nu a unui conflict de neconstituţionalitate în această speţă. "Este normal să se pronunţe CCR separat pe această speţă şi, în acest sens, rog pe cei îndrituiţi de lege să facă acest demers. Nu poţi să compari situaţia portului Constanţa cu situaţia RADET – ELCEN, aşa cum invoca domnul ministru al Energiei, Gerea, de parcă ar fi ministrul Transporturilor şi nu al Energiei", a precizat Oprescu.
- Fuziunea cu ELCEN
- Teme conexe- Norma de repartizare a incalzirii
Invitati: Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;Reprezentanti ai Serviciilor pentru Asociatiile de Proprietari din cadrul Primariilor de Sector; Reprezentanti ai ANRSC, AMRSP, PMB; INVITATI PERMANENTI: RADET BUCURESTI; Specialisti in domeniu;
NUMĂR LIMITAT DE LOCURI! VĂ RUGĂM SĂ CONFIRMAŢI PARTICIPAREA LA 0726.373.000, 0743.627.705, 021.341.30.62, tatiana.musteata@habitaturban.ro;
AGENDA EVENIMENTULUI
10:30 – 11:00 |
Primirea si înregistrarea participantilor |
11:00 – 11:15 |
MIHAI MEREUŢĂ |
11:15 – 12:00 |
Prezentari
|
12:00 – 13.00 |
|
INVITATIE Conferinte Constanta
miercuri, august 12, 2015 15:17Stimata doamna,
Stimate domnule,
Joi, 03 septembrie 2015, orele 11.00, în sala „Remus Opreanu” a Instituţiei Prefectului Constanţa (Bd. Tomis nr. 51), Liga Asociatiilor de Proprietari Habitat in colaborare cu Uniunea Asociatiilor de Proprietari Constanta (membra a Ligii Habitat) organizeaza o dezbatere avand ca teme:
- SALUBRIZAREA – COLECTAREA SELECTIVA A DESEURILOR,
- REABILITAREA TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUIT
- SITUATIA SISTEMULUI CENTRALIZAT DE INCALZIRE!
Dezbaterile vor viza:
- Relatia asociatiilor de proprietari cu operatorii in domeniu;
- Obligatiile proprietarilor / membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la SALUBRIZAREA -COLECTAREA SELECTIVA A DESEURILOR,
- REABILITAREA TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUIT
- SITUATIA SISTEMULUI CENTRALIZAT DE INCALZIRE!
- Propuneri de modificare a legislatiei cu privire la organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari.
Invitati:
- Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Constanta:
- Reprezentanti ai Serviciilor pentru Asociatiile de Proprietari din cadrul Primariei Municipiului Constanta, Mangalia, Navodari, Medgidia;
- Reprezentanti ai operatorilor in domeniu, CONSILIULUI JUDETEAN CONSTANTA, INSTITUTIEI PREFECTULUI MUNICIPIULUI CONSTANTA, PRIMARIEI MUNICIPIULUI CONSTANTA, RADET CONSTANTA, RAJA CONSTANTA
- Specialisti in domeniu;
Va rugam sa delegati un reprezentant la aceasta intalnire!
Sprijinul dumneavoastra, participarea specialistilor delegati sunt factori ce contribuie la ceea ce noi considerăm că sunt programe de succes.
Informarea corecta si de calitate a reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la drepturile si obligatiile acestora este benefica tuturor partilor implicate!
Multumindu-va anticipat pentru PARTICIPARE, va rog sa primiti, asigurarea deplinei mele consideratii.
Cu deosebit respect,
PRESEDINTE
Mihai MEREUTA
Pentru informatii suplimentare si pentru confirmarea participarii va puteti adresa la:
UNIUNEA ASOCIAŢIILOR DE PROPRIETARI CONSTANŢA
ASOCIAŢIE DE UTILITATE PUBLICĂ -Înregistrată în Registrul Special la nr. 78 / 10.10.2001 – Afiliată la Liga Asociaţiilor de Proprietari „Habitat” – Str. Jupiter 11 (intrarea prin C.Brătescu), Cod poştal 900698; Tel, Fax: 0241618535
PERSOANE DE CONTACT :
Florica Ganea (preşedinte), Email: ct78sby@hotmail.com;
Georgeta Ariciuc (secretară), Email: gabiariciuc@yahoo.com;
LIGA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI HABITAT
ADRESA CORESPONDENŢĂ: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti. www.habitaturban.ro, www.regenerareurbana.ro, www.casa-plus.ro; http://urban-plus-ro.blogspot.ro/
PREŞEDINTE: MIHAI MEREUŢĂ – 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro;
DIRECTOR: TATIANA MUSTEAŢĂ – 0726.373.000; tatiana.musteata@habitaturban.ro;
DIRECTOR: DANIELA FLORINA HUŢAN – 0743.627.705; dana.hutan@habitaturban.ro;
Nota- Sunt invitati si
FEDERATIA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI MANGALIA – VLAD URSE – PRESEDINTE
FEDERATIA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI NAVODARI – RODICA DUMITRACHE – PRESEDINTE
UNIUNEA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI MEDGIDIA – CRISTEA IONICA – PRESEDINTE
FEDERATIA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI HIRSOVA- GHEORGHE PARVAN – PRESEDINTE
AGENDA EVENIMENTULUI
JOI, 03 SEPTEMBRIE 2015 SALA DE SEDINTE REMUS OPREANU |
|
10:30 – 11:00 | Primirea si înregistrarea participantilor |
11:00 – 11:15 | CUVÂNT INTRODUCTIV, PREZENTAREA INVITAŢILOR, LANSAREA CONFERINTEI
FLORICA GANEA – PRESEDINTE UNIUNEA ASOCIAŢIILOR DE PROPRIETARI CONSTANŢA MIHAI MEREUTA – PRESEDINTE LIGA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI HABITAT |
11:15 – 12:30 |
INTERVENTII
|
12:30 – 13:00 |
|
Aceste evenimente sunt realizate în cadrul proiectului – Dezvoltarea durabilă a comunităților locale prin colectarea selectivă eficientă a deșeurilor – finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România (www.fondong.fdsc.ro)
Pentru informaţii oficiale despre granturile SEE şi norvegiene accesaţi www.eeagrants.org. Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a granturilor SEE 2009 – 2014.