Informarea corectă, doar din surse oficiale, este foarte importantă. Cu calm, responsabilitate, toleranță și dând dovadă de solidaritate vom trece împreună și peste această situație! Numai bine vă doresc


DE 29 DE ANI – REPREZENTARE NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ A ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI DIN ROMÂNIA! ORGANIZAȚIE MEMBRĂ IUT – INTERNATIONAL UNION OF TENANTS

Comunicat

Luni, Decembrie 13, 2010 9:52

Liga Asociatiilor de Proprietari Habitat si organizatiile membre au constatat ca o serie de furnizori transmit cu intarziere facturile catre consumatori, fapt ce provoaca probleme majore in realizarea listelor de intretinere, achitarea facturilor si pot genera dificultati in functiomarea asociatiilor de proprietari/locatari.

Liga Asociatiilor de Proprietari Habitat informeaza asociatiile de proprietari/locatari si cetatenii care au contracte de furnizare individuale ca s-au facut permanent interventii pentru ca facturile transmise de furnizorii serviciilor comunitare de utilitati publice, de energie electrica si gaze naturale sa ajunga la timp la consumatori.
Facem un apel catre toti consumatorii care nu primesc facturile în termen legal sa se adreseze emitentului facturii cu o sesizare scrisa.
O copie a acestei sesizari trebuie transmisa si Ligii Habitat astfel incat sa demonstram Autoritatilor de Reglementare (ANRE si ANRSC) cazurile in care furnizorii nu respecta prevederile legale in relatia cu consumatorii. Autoritatile de reglementare sunt obligate sa ia masurile necesare pentru a corecta eventualele abuzuri sau neconformitati.
Va rugam sa procedati in acelasi mod în orice problema pe care o aveti cu furnizorii.

In cazul în care se refuza primirea sesizarilor scrise, va recomandam sa solicitati precizarea pe sesizare a numelui persoanei care refuza primirea acesteia, insotita si de semnatura acestei persoane. Dupa aceea, trebuie sa va adresati Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor, trimitand si o copie catre Liga Habitat.

Citiri : 2,622 |