Informarea corectă, doar din surse oficiale, este foarte importantă. Cu calm, responsabilitate, toleranță și dând dovadă de solidaritate vom trece împreună și peste această situație! Numai bine vă doresc


DE 29 DE ANI – REPREZENTARE NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ A ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI DIN ROMÂNIA! ORGANIZAȚIE MEMBRĂ IUT – INTERNATIONAL UNION OF TENANTS

OFERTA SPECIALA!

Vineri, Februarie 22, 2013 14:32

GRATUIT!
Curs Manager de proiect
(cu accent pe FONDURI STRUCTURALE SI DE COEZIUNE)
ACREDITAT DE autoritatea nationala pentru calificari

Cursul se adreseaza: managerilor (ce activeaza in baza unui contract de managementin intreprinderi private) din regiunea Bucuresti – Ilfov, care doresc sa învete  într-un mod sistematic cele mai bune practici in domeniul managementului de proiect.

Cursul va fi susținut de specialisti recunoscuti in Project Management, dar și practicieni cu rezultate remarcabile in derularea proiectelor pe fonduri structurale si de coeziune!

Cursul se desfasoara in perioada 04 – 15 martie 2013 (L-V 16.00-19.00, S 10.30-15.30).

Taxa de participare: GRATUIT.

Inscrierea se face la sediul Ligii Asociatiilor de Proprietari Habitat (Bucuresti, Sector 5, str. Sg Nutu Ion, nr. 44, Zona Razoare, Cladirea Sphera – fosta Ventilatorul). Programul zilnic este 11.00-16.00.

Documente necesare

  1. Copie contract de management (cu mentiunea conform cu originalul si cu stampila);
  2. Formular de inscriere;
  3. Copie diploma licenta semnata de cursant. Se va prezenta in prima zi de curs;
  4. Copie certificat nastere semnata de cursant. Se va prezenta in prima zi de curs;
  5. Copie carte identitate semnata de cursant. Se va prezenta in prima zi de curs;
  6. Copie certificat de casatorie semnata de cursant (daca numele este schimbat). Se va prezenta in prima zi de curs;
  7. Contract de formare profesionala. Se va semna in prima zi de curs;
  8. Fisa participantului. Se va completa inainte de data examenului;
  1. Cerere inscriere examen. Se va semna inainte de data examenului;

Atentie !
Participand la programul nostru de formare veti obtine urmatoarele beneficii:
-veti intelege corect conceptul de proiect si managementul profesional al acestuia;
-veti dezvolta abilitati de elaborare a unui proiect in concordanta cu standardele recunoscute in domeniu;
-veti dezvolta abilitati de luare a deciziilor in cadrul managementului de proiect;
-veti putea obtine raspunsuri la probleme reale, concrete pe care le aveti in cazul in care ocupati o pozitie in cadrul unui proiect sau doriti sa eleborati un proiect;

Beneficii si avantaje: Absolvirea programului de formare va permite sa ocupati o pozitie de Manager de proiect in cadrul proiectelor cu finantare europeana implementate de societati comerciale, institutii publice, organizatii neguvernamentale sau sa coordonati cu succes proiecte la nivelul companiei/organizatiei unde sunteti angajat.

Se va asigura o calitate corespunzatoare a procesului de formare care sa sprijine dezvoltarea de competente si invatarea din spete si cazuri reale, cu accent pe formarea practica (peste 60% din timpul alocat). Asociatia noastra este implicata activ si in implementarea de proiecte ceea ce asigura posibilitatea utilizarii de elemente practice in procesul de formare si nu transferul unor informatii teoretice.

Competente obtinute (conform standardului occupational): Stabilirea scopului proiectului; Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului; Planificarea activitatilor proiectului; Gestiunea utilizarii costurilor si a resurselor operationale pentru proiect; Realizarea procedurilor de achizitii pentru proiect; Managementul riscurilor; Managementul echipei de proiect; Managementul comunicarii în cadrul proiectului; Managementul calitatii proiectului.

Certificatul eliberat la absolvire este recunoscut atat la nivel national (Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice  si de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului) cat si in statele membre ale Uniunii Europene. Certificatul de absolvire va fi insotit de un Supliment Descriptiv.

Relatii suplimentare se pot obtine de la d-na Oana VOICU (mobil: 0761.079.486; tel/fax 021.319.07.99; email: oana.voicu@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 16.00).

Accesul la program se va face conform principiului “primul venit – primul servit”.

 

pentru informatii suplimentare va puteti adresa la: mihai.mereuta@habitaturban.ro, sau fax 021.319.07.99, sau mobil 0744.751.416, sau adresa corespondenta: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti. www.habitaturban.ro, www.regenerareurbana.ro
presedinte: MIHAI MEREUTA - 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro;
director executiv: tatiana musteata - 0726.373.000; tatiana.musteata@habitaturban.ro;
Inspector resurse umane: hutan daniela - 0726.949.000; dana.hutan@habitaturban.ro;
Director Formare profesionala: oana voicu - 0761.079.486; oana.voicu@habitaturban.ro;

Citiri : 2,299 |