Informarea corectă, doar din surse oficiale, este foarte importantă. Cu calm, responsabilitate, toleranță și dând dovadă de solidaritate vom trece împreună și peste această situație! Numai bine vă doresc


DE 29 DE ANI – REPREZENTARE NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ A ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI DIN ROMÂNIA! ORGANIZAȚIE MEMBRĂ IUT – INTERNATIONAL UNION OF TENANTS

Arhiva pentru ianuarie, 2018

COMUNICAT Conferinta ARAD

luni, ianuarie 29, 2018 11:46

In data de 06 februarie 2018, la Arad, Sala Mare a Consiliului Judetean Arad (Str. Corneliu Coposu, nr. 22), ora 15.30, se desfasoara Conferinta Uniunii Locale a Asociatiilor Locative Arad (ULALA).
Dezbaterile vor viza

  • Organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari din judetul Arad
  • Alte teme propuse
    • 1.Schimbarea furnizorului de energie electrică si a celui de gaze naturale de către clientul final!
    • 2.Asigurarea obligatorie a locuintelor
    • 3.Soluționarea alternativa a litigiilor/disputelor din domeniul serviciilor financiare – bănci, instituții financiare non-bancare – în afara cadrului instanțelor de judecată.
    • 4.Evaluarea si MonitorizareaServiciile Comunitare de Utilități Publice in Arad – apa / canal, salubrizare
    • 5.Noutati fiscalitate, contabilitate, legislatie –asociatii de proprietari

Info la

Uniunea Locala a Asociatiilor Locative Arad (ULALA)
Dorina Lupse– presedinte – 0357/408.210, 0257/285.053; 0740.458.537, ulal_arad@yahoo.com, Str. Stefan Cicio Pop, nr. 7, 310086 Arad, Romania

Cu deosebit respect,

Mihai Mereuta
Presedinte

Dorina Lupse
Presedinte

LIGA ASOCIAŢIILOR DE PROPRIETARI HABITAT
ASOCIATIA ROMANA PENTRU LOCUINTE CASA PLUS

UNIUNEA LOCALA A ASOCIATIILOR LOCATIVE ARAD (ULALA)

 

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

INVITATIE: DEZBATEREA OBLIGATIILE FISCALE / CONTABILE ALE ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI – NOUTATI 20178

luni, ianuarie 29, 2018 11:36

Stimata doamna, Stimate domnule,

In cadrul seminariilor complet gratuite adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari, miercuri, 31.01.2018, ora 11.00, la Sala de Conferinte de la RADET Ilioara (etaj 3, str. Strada Ilioara nr. 16 – fosta Scoala de soferi, Sectorului 3 Bucuresti), are loc Dezbaterea cu tema principala: OBLIGATIILE FISCALE / CONTABILE ALE ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI- NOUTATI 2018!
Dezbaterea  va viza:

  • Noutati ficalitate, Relatia asociatiilor de proprietari cu Administratiile Finantelor Publice; Obligatiile membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari cu privire la FISCaLITATE; Obligatia de a depune declaratii- Decalaratia 112; Declaratia 010; Alte obligatii;
  • Alte teme propuse (in deschidere)
    • Scurta prezentare a noutatilor legate de Asigurarea Obligatorie a Locuintelor
    • Scurta prezentare a noutatilor legate de Deratizare

Invitati:

  • Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
  • Reprezentanti ai ANAF / dgfpmb / Administratiilor Finantelor Publice DE sector
  • Reprezentant PAID
  • Reprezentant Coral Impex SRL – operator Deratizare la nivelul municipiului Bucuresti
  • Specialisti in domeniu;

Va rugam sa delegati un reprezentant la aceasta intalnire!
Sprijinul dumneavoastra, participarea specialistilor delegati sunt factori ce contribuie la ceea ce noi considerăm că sunt programe de succes.

NUMĂR LIMITAT DE LOCURI – 50! VĂ RUGĂM SĂ CONFIRMAŢI PARTICIPAREA LA 0726.949.000, 0743.627.705, 021.341.30.62, dana.hutan@habitaturban.ro;

Va dorim succes in activitatea pe care o desfasurati, va multumim pentru colaborare si sprijin si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

Mihai Mereuta
Presedinte

LIGA ASOCIAŢIILOR DE PROPRIETARI

HABITAT

ASOCIAŢIA ROMÂNĂ PENTRU LOCUINŢE

CASA PLUS

 

AGENDA EVENIMENTULUI

MIERCURI, 31 IANUARIE 2018, SALA DE CONFERINTE – RADET ILIOARA

10:30 – 11:00

Primirea si înregistrarea participantilor

11:00 – 11:15

Cuvânt introductiv, prezentarea invitaţilor, lansarea Dezbaterii
Mihai MEREUŢĂ – Presedinte Liga Asociatiilor de Proprietari Habitat

11:15 – 12:00

Prezentari

  • PAID ROMANIA
  • CORAL IMPEX SRL
  • ANAF
  • RADET
  • SPECIALISTI IN DOMENIU

12:00 – 13:00 

  • Interventii ale membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari;
  • Intrebari / Raspunsuri / Concluzii
Acest post a fost postat in categoria: Noutati

COMUNICAT

luni, ianuarie 29, 2018 11:32

Stimate doamne,
Stimati domni,

Stimate colege,
Stimati colegi,

Dragi prieteni,

Incep cu multe multumiri la adresa celor care deja, de ani buni, sprijina programele adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari. Cu ajutorul lor, reusim sa strangem fonduri care sunt esentiale pentru actiunile de consiliere adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari.
De peste 20 de ani derulez proiecte importante adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari

  • am contribuit la formarea profesionala continua a administratorilor de imobile. La cursurile autorizate, organizate in acesti 20 de ani (autorizate ANC, in colaborare cu CRFPFP, INA etc), au participat si presedinti ai asociatiilor de proprietari, membri ai comitetului, membri ai comisiilor de cenzori si proprietari / locatari.
  • am organizat peste 800 de dezbateri / seminarii / conferinte locale, regionale, nationale si cu participare international, avand ca teme problematica locuitului, regenerare urbana, eficienta energetica, reabilitarea termica, consolidare, fiscalitate / contabilitate, legislatia muncii, colectarea separate a deseurilor, DDD, siguranta cetateanului, norme de convietuire sociala, utilizarea in siguranta a locuintelor, asigurari, utilizarea in siguranta a ascensoarelor, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, servicii publice, relatia cu administratia publica locala si centrala s.a. Peste 50.000 de participanti in peste 100 de municipii / orase din toate judetele!
  • In toti acesti ani am asigurat un progam zilnic, complex, de consiliere si indrumare specializata la sediul nostru.
  • Am reprezentat problematica locuitului la IUT, Parlamentul European, Natiunile Unite s.a. 

Cu ajutorul dumneavoastră, putem dezvolta aceste proiecte, putem susține mai mulți membri si reprezentanti ai asociatiilor de proprietari și putem sprijini împreună organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari. 
Incepand cu 08 ianuarie s-a reluat programul gratuit de sprijinire şi îndrumarea specializată a membrilor si reprezentanților asociaţiilor de proprietari.
Programul se desfasoara la sediul din Cladirea CEDRU, etaj 1, camera 108 (aleea Barajul Iezeru nr. 6A, Sector 3, Bucuresti, cod 032799), pe durata a maximum 15 minute / persoana. Programarea este obligatorie- tel fix 021.341.30.62; mobil 0726.949.000, 0743.627.705.

Acest post a fost postat in categoria: Noutati