Arhiva pentru Noiembrie, 2011

Familia si locuinta sunt in siguranta ?

Luni, Noiembrie 28, 2011 12:11

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

Scutirea de la plata serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare | Servicii bancare pentru asociatiile de proprietari

Luni, Noiembrie 28, 2011 10:17

In cadrul seminariilor complet gratuite adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari (din toate sectoarele Capitalei), Miercuri, 30.11.2011, ora 11.00, la Sala de Consiliu a Primariei Sectorului 4 Bucuresti, are loc seminarul cu temele:

  • scutirea de la plata serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare pentru perioada 01.01.2012 - 30.06.2012;
  • servicii bancare pentru asociatiile de proprietari

Dezbaterile vor viza:

  • Relatia cu Directia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti;
  • Relatia cu bancile;
  • Drepturile si obligatiile proprietarilor / asociatiilor de proprietari;

Invitati:

  • Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
  • Reprezentanti ai Directiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti;
  • Reprezentanti ai bancilor;
  • Reprezentanti ai Serviciilor pentru Asociatiile de Proprietari din cadrul Primariilor de Sector;
  • Reprezentanti ai prefecturii municipiului bucuresti, Primariei Generale a Municipiului Bucuresti, Consiliului general Al Municipiului Bucuresti,
  • Invitati permanenti: radet Bucuresti, distrigaz, apa nova bucuresti, 3d romania
  • Specialisti in domeniu;
Acest post a fost postat in categoria: Noutati

Liga Habitat solicita marirea semnificativa a bugetului acordat Programului privind creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe!

Vineri, Noiembrie 25, 2011 9:41

Avand in vedere declaratiile autoritatilor prin care se prezinta ca un succes bugetul acordat anul acesta reabilitarii termice si anume 150 milioane lei si faptul ca se preconizeaza aceeasi suma si pentru 2012, facem urmatoarele precizari:

  • Aceasta suma reprezinta o gluma pentru ca nu poti numi un program national cand ai o finantare cat 10 drumuri comunale!
  • Cu aceasta suma s-au realizat in 2011 doar 29.000 de apartamente (aproximativ 290 de cladiri) din cele 8.000.000 de apartamente (aproximativ 80.000 de cladiri). In ritmul acesta vom termina reabilitarea termica in cateva sute de ani!!!!
  • Romania are obligatii clare in domeniu creşterii performanţei energetice a blocurilor de locuinţe si cu toate acestea constatam o desconsiderare evidenta a acestui domeniu!
  • Apreciind o medie de cheltuieli de 3600/Euro/apartament pentru executarea lucrarilor de reabilitare termica necesarul de investitii pentru cele 1,4 milioane de apartamente ce trebuie reabilitate de urgenta este de circa 5 miliarde EURO, din care:

a) 50 % din alocatii de la bugetul stat, in limita fondurilor aprobate annual cu aceasta destinatie in bugetul MDRT, adica: 2,5 miliarde EURO;

Citeste tot articolul »

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

Administrarea domeniului public

Vineri, Noiembrie 18, 2011 9:56

In cadrul seminariilor complet gratuite adresate membrilor si reprezentantilor asociatiilor de proprietari  (din toate sectoarele Capitalei), Miercuri, 23.11.2011, ora 11.00, la Sala de Consiliu a Primariei Sectorului 4 Bucuresti, are loc seminarul cu tema: Administrarea domeniului public. (parte a seminariilor saptamanale gratuite, ce se desfasoara din 1997, in fiecare Miercuri).
Dezbaterile vor viza:

  • Relatia cu ADP;
  • Drepturile si obligatiile proprietarilor / asociatiilor de proprietari;

Invitati:

  • Reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Bucuresti;
  • Reprezentanti ai ADP;
  • Reprezentanti ai Serviciilor pentru Asociatiile de Proprietari din cadrul Primariilor de Sector;
  • Reprezentanti ai prefecturii municipiului bucuresti, Primariei Generale a Municipiului Bucuresti, Consiliului general Al Municipiului Bucuresti,
  • Invitati permanenti: radet Bucuresti, distrigaz, apa nova bucuresti, 3d romania
  • Specialisti in domeniu;
Acest post a fost postat in categoria: Noutati

Comunicat 12 Noiembrie 2011

Luni, Noiembrie 14, 2011 10:44

Marti, 15 noiembrie, ora 10.30, la Sala Mare a Prefecturii Braila (din Piata Independentei nr.1), are loc o dezbatere dedicata problematicii serviciilor comunitare de utilitati publice.

Si-au anuntat prezenta:

  • Dl. Iulian Bandoiu, Director General Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice - A.N.R.S.C.
  • Dl. dr.ing Aurel Simionescu, Primarul Municipiului Braila;
  • Dl. ing. Dumitru Popa, Prefectul judetului Braila;
  • Dl. Marian Covache, Presedinte al Uniunii Asociatiilor de Proprietari Braila;
  • Dl. Mihai Mereuta, Presedinte al Ligii Asociatiilor de Proprietari Habitat;
  • Membri si reprezentanti ai asociatiilor de proprietari din Braila.

Pentru informatii suplimentare:

  • Liga Habitat: mihai.mereuta@habitaturban.ro (de preferat), sau mobil 0744.751.416, sau fax 021.319.07.99, sau Adresa corespondenta: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti.
  • Uniunea Asociatiilor de Proprietari Braila - presedinte Marian Covache, mobil: 0742.129.737; email: iarka_2006@yahoo.com.
Acest post a fost postat in categoria: Noutati

Comunicat 10 Noiembrie 2011

Joi, Noiembrie 10, 2011 15:24

LIGA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI HABITAT si INSPECTORATUL GENERAL PENTRU SITUATII DE URGENTA au semnat un protocol de colaborare privind organizarea si desfasurarea unor activitati comune, menite sa promoveze în rândul proprietarilor de imobile masurile si regulile de comportare ce trebuie respectate în cazul producerii unei situatii de urgenta/incendiu la spatiile de locuit (multifamiliale).

OBIECTIVELE COLABORARII se refera la:

  • multiplicarea eforturilor de informare a populatiei/asociatiilor de proprietari/locatarilor despre cum ar trebui sa reactioneze si ce ar trebui sa faca în cazul producerii unui incendiu în spatiul de locuit, precum si de a preveni un astfel de eveniment sau de a-i limita efectul;
  • constientizarea locatarilor asupra riscurilor existente în cazul nerespectarii regulilor/masurilor de aparare împotriva incendiilor si implicarea acestora în mentinerea climatului de siguranta;
  • crearea unei mentalitati preventive si a unei atitudini pro-active în rândul locatarilor;
  • diseminarea informatiilor privind regulile si modul de comportare în cazul izbucnirii unui incendiu în apartament în vederea reducerii numarului victimelor si pagubelor în cazul producerii acestuia;

Protocolul are o valabilitate de 2 ani.

Acest post a fost postat in categoria: Noutati