Informarea corectă, doar din surse oficiale, este foarte importantă. Cu calm, responsabilitate, toleranță și dând dovadă de solidaritate vom trece împreună și peste această situație! Numai bine vă doresc


DE 29 DE ANI – REPREZENTARE NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ A ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI DIN ROMÂNIA! ORGANIZAȚIE MEMBRĂ IUT – INTERNATIONAL UNION OF TENANTS

Arhiva pentru Mai 5th, 2014

VALIDARE SI CERTIFICARE A COMPETENTELOR PROFESIONALE PENTRU CALIFICAREA ADMINISTRATOR IMOBILE

Luni, Mai 5, 2014 18:56

Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT, in colaborare cu Asociatia Romana pentru Locuinte CASA PLUS, organizeaza, procesul de validare si certificare a competentelor profesionale dobandite in alte contexte decat cele formale pentru calificarea administrator imobile. Certificarea competentelor profesionale se va desfasura in serii de cate 5 zile. Certificarea competentelor profesionale se adreseaza personalului asociatiilor de proprietari, societatilor comerciale cu activitate in domeniul administrarii imobilelor, in constructii sau in alte domenii conexe, si tuturor acelora care doresc sa-si certifice cunostintele in domeniu. Conditii de participare: absolventi liceu (cu diploma de Bacalaureat) Cost certificare: 200 LEI. (pret redus cu 100 lei – cu sprijinul Apa Nova Bucuresti). Certificarea competentelor profesionale se va face in sistem autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. Avantajele pentru detinatorul certificatului de competenta sunt  urmatoarele: Acordarea certificatului de competente profesionale se bazeaza pe evaluarea a  ceea ce candidatul este capabil sa faca în conditii reale de munca; Evaluarea competentelor profesionale ajuta la cresterea încrederii în sine si a capacitatii de autoevaluare; Certificatul de competenta profesionala ofera recunoasterea competentelor unei persoane, indiferent de modul în care acestea au fost dobândite; Certificatul de competente profesionale poate fi acordat indiferent de vârsta  candidatului fara a restrictiona accesul la evaluare; Certificatul de competente profesionale constituie o garantie a capacitatii unei  persoane de a activa într-o ocupatie/calificare si pune în evidenta competentele transferabile de la o ocupatie la alta. De aceea, obtinerea unui certificat de competente profesionale mareste sansele de angajare si posibilitatile de dezvoltare a unei cariere. Inscrierea se face la CENTRUL DE CONSILIERE - CASA PLUS. Programul zilnic este 11.00-15.00. Acte necesare: copie CI; copie act studii (minim Bacalaureat); copie certificat nastere / casatorie (daca este cazul); alte documente / diplome / certificate ce atesta competente in domeniu; adeverinta de salariat (daca este cazul);  Relatii suplimentare se pot obtine de la mobil: 0743.627.705; tel/fax 021.341.30.62; email: nadia.neagu@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 15.00).Certificarea se va desfasura la: CENTRUL DE CONSILIERE - CASA PLUS

PRETURI TIPIZATE


Nr.crt

Denumire

Pret / buc membru
lei

Pret / buc alti beneficiari
lei

1

REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE PENALIZĂRI -14-6-25/D

7,00

9,00

2

REGISTRUL-JURNAL - 14-1-1/A

7,00

9,00

3

REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA SUMELOR SPECIALE - 14-6-25/C

7,00

9,00

4

REGISTRUL-INVENTAR - 14-1-2

7,00

9,00

5

REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE RULMENT - 14-6-25/A

7,00

9,00

6

REGISTRUL PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE REPARAŢII - 14-6-25/B

7,00

9,00

7

REGISTRU DE CASA - 14-4-7A

11,00

13,00

8

CHITANTIERE - 14-4-1

5,00

6,00

9

CHITANTIERE PERSONALIZATE - 14-4-1

8,00

9,00

10

CARTE DE IMOBIL

11,00

13,00

SERVICII

Nr.crt

Denumire

Pret / pers
membru lei

Pret / pers
alti beneficiari lei

1

PROGRAM DE FORMARE –MANAGEMENT DE PROIECT

800

1.000

2

PROGRAM DE FORMARE – ADMINISTRATOR IMOBILE

300

400

4

CERTIFICARE COMPETENTE PROFESIONALE- ADMINISTRATOR IMOBILE

250

300

PRETURI DECLARATII FISCALE

Nr.crt

Denumire produs

Pret membru

Pret alti beneficiari

1

DECLARATIA 112

25,00

40,00

3

ORDIN DE PLATA / FOAIE DE VARSAMANT

5,00

7,00

4

REVISAL - DOAR PT MEMBRII

0

x

Acest post a fost postat in categoria: Cursuri

OFERTA SPECIALA - 25% REDUCERE! PROGRAM -ADMINISTRATOR DE IMOBILE

Luni, Mai 5, 2014 18:55

Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT, in colaborare cu Asociatia Romana pentru Locuinte Casa PLUS, cu sprijin din partea APA NOVA BUCURESTI, organizeaza, in perioada 09-25 iunie 2014  programul de perfectionare pentru ocupatia administrator imobile.Programul este autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari (Autorizatie seria B nr. 0003750/11.11.2010).
Programul se adreseaza: administratorilor pentru asociatii de proprietari si tuturor acelora care doresc sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniu.

Programul va avea o durata de 12 zile (L-V 16.00-20.00, S 10.00-16.00) si se va desfasura la sala de seminarii de la CLADIREA CEDRU.
Inscrierea si plata taxei de participare (DOAR 300 lei/participant – reducere 100 lei fate de costul total de 400 lei) se fac la sediul Ligii Habitat de la CEDRU. Plata se face in prima zi de curs. Numar limitat de locuri (28).
Acte necesare: copie diploma BAC, copie buletin, copie certificat de nastere, copie certificat casatorie (daca este cazul).
Relatii suplimentare se pot obtine de la d-na Nadia Neagu (mobil: 0743.627.705; tel/fax 021.341.30.62; email: nadia.neagu@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 15.00).
Cursul se desfasoara la:

CENTRUL DE CONSILIERE - CASA PLUS
IN SEDIUL DIN CLADIREA CEDRU, ETAJ 1, CAMERA 108,  BUCURESTI, SECTOR 3, ALEEA BARAJUL IEZERU NR. 6
TEL FIX 021.341.30.62; MOBIL 0743.627.705;
Puncte de reper: Primaria sector 3, ANAF Sector 3, Scoala generala nr 94
Mijloace de transport: metrou: statia Costin Georgian, / statia Liceul Nichita Stanescu autobuz: 102, 253 - troleu: 70, 79 / tramvai: 40, 36, 56 - statia Soseaua Morarilor;
Acest post a fost postat in categoria: Cursuri