Informarea corectă, doar din surse oficiale, este foarte importantă. Cu calm, responsabilitate, toleranță și dând dovadă de solidaritate vom trece împreună și peste această situație! Numai bine vă doresc


DE 29 DE ANI – REPREZENTARE NAȚIONALĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ A ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI DIN ROMÂNIA! ORGANIZAȚIE MEMBRĂ IUT – INTERNATIONAL UNION OF TENANTS

Arhiva pentru martie 21st, 2020

Limitaţi activităţile de casierie!

sâmbătă, martie 21, 2020 19:36

Având în vedere instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul României (pe o durată de 30 de zile) și necesitatea de a asigura măsurile pentru prevenirea și combaterea răspândirii virusului COVID-19, Liga Asociațiilor de Proprietari Habitat recomandă membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari să limiteze, în măsura în care este posibil, încasarea cotelor lunare de contribuţie la cheltuielile asociaţiei la casierie (de preferat până după 21 aprilie, cu posibilitate de prelungire, în funcție de evoluția situației la nivel național).

Afişaţi la avizier contul bancar al asociaţiei de proprietari şi solicitați proprietarilor să îl utilizeze pentru plata cotelor lunare de contribuţie la cheltuielile asociaţiei (cu precizarea datelor de identificare a plății: luna pe care o achită datele personale, alte precizări).

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

Procedurile legate de efectuarea curăţeniei, igienizării şi dezinfecţiei liftului!
-material orientativ-

sâmbătă, martie 21, 2020 18:11

În multe blocuri de locuințe liftul este nelipsit în viața de zi cu zi.
De aceea, în contextul instituirii stării de urgență pe întreg teritoriul României (pe o durată de 30 de zile) și necesitatea de a asigura măsurile pentru prevenirea și combaterea răspândirii virusului COVID-19, un aspect important este acela al igienizării periodice a lifturilor. Acest lucru poate fi realizat de personalul de curățenie.

Curățenia se realizează zilnic. Periodic se verifică și se remediază starea de curățenie ori de câte ori este nevoie.

Dezinfecția se efectuează zilnic conform planificării și ori de câte ori este nevoie.

Materiale necesare: găleată, storcător și mop / detergent, dezinfectant / mătură, făraș / lavete, perii cu miner mănuși de menaj saci pentru colectare deșeuri

Personalul de curățenie echipat corespunzător execută programul de întreținere zilnic

  • curățarea, spălarea și dezinfectarea suprafețelor verticale și a balustradelor (mâna curentă)
  • spălarea si dezinfectarea ușilor și a butoanelor exterioare ale liftului de la fiecare nivel
  • spălarea si dezinfectarea ușilor și a butoanelor interioare ale liftului
  • colectarea și transportarea gunoiului menajer rezultat în timpul curățeniei
  • curățarea, spălarea și dezinfecția pardoselilor

Rugăm membrii și reprezentanții asociațiilor de proprietari să acorde o mare atenție măsurilor pentru prevenirea și combaterea răspândirii virusului COVID-19.

Pentru alte informații, membrii și reprezentanții asociațiilor de proprietari se pot adresa Ligii Asociațiilor de Proprietari Habitat / Asociației Române pentru Locuințe Casa Plus doar prin

  • Telefon
    • tel fix/fax 021.341.30.62
    • mobil 0743.627.705, 0726.949.000
  • e-mail: mihai.mereuta@habitaturban.ro, dana.hutan@habitaturban.ro
  • corespondență poștală, la adresa: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti sau aleea Barajul Iezeru nr. 6A, Sector 3, București, cod 032799, Clădirea SEQUOIA (fostă CEDRU), etaj 1, camera 108

Pentru ca activitatea de informare să fie eficientă, insistăm ca membrii și reprezentanții asociațiilor de proprietari să contacteze specialiștii noștri la e-mailul alocat domeniului care corespunde, punctual, nevoii de informare.

→ORGANIZAREA ȘI FUNCȚIONAREA ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI – MIHAI MEREUŢĂ – 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro; președinte  Liga Asociațiilor de Proprietari Habitat, Asociația Română pentru Locuințe Casa Plus
→DECLARATIA 112, REVISAL, ORGANIZARE, FORMARE PROFESIONALĂ (CURS ADMINISTRATOR DE CONDOMINIU) – DANIELA FLORINA HUŢAN, 0726.949.000, dana.hutan@habitaturban.ro
→FINANCIAR – CONTABIL – CENZORAT – RESURSE UMANE

→CONSULTANT SERVICII PUBLICE: RADU CORNELIU DUMITRESCUconctranspresp@yahoo.com;
→CONSULTANT BUCUREȘTI: FLORENTIN DOGARUnorudogaru@yahoo.com;
→CONSULTANT BUCUREȘTI: DAN RUJANdrujan1@gmail.com;
→CONSULTANT BUCUREȘTI: VIORICA STEFU  – vioricastefu1@gmail.com;
Numai bine vă dorim, vă mulțumim pentru înțelegere, colaborare și sprijin!

Mihai Mereuta

Presedinte

LIGA ASOCIAŢIILOR DE PROPRIETARI
HABITAT

ASOCIAŢIA ROMÂNĂ PENTRU LOCUINŢE
CASA PLUS

Acest post a fost postat in categoria: Noutati

Procedurile legate de efectuarea curăţeniei, igienei şi dezinfecţiei la asociațiile de proprietari!
-material orientativ-

sâmbătă, martie 21, 2020 17:52

Având în vedere instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul României (pe o durată de 30 de zile) și necesitatea de a asigura măsurile pentru prevenirea și combaterea răspândirii virusului COVID-19, Liga Asociațiilor de Proprietari Habitat solicită membrilor și reprezentanților asociațiilor de proprietari să ia măsurile necesare pentru prevenirea, apariției și extinderii unor situații medicale generate de amenințarea epidemiei de Coronavirus 19.

În primul rând, asemenea întregii populații, membrii asociațiilor de proprietari ar trebui să se informeze asupra simptomelor asociate COVID-19 și asupra măsurilor de prevenire a răspândirii infecției cu noul coronavirus.

Rugăm membrii și reprezentanții asociațiilor de proprietari să acorde o mare atenție procedurilor legate de efectuarea curăţeniei, igienei şi dezinfecţiei în spaţiile comune și în apartamente.

Recomandări generale pentru curățarea, igienizarea și dezinfectarea clădirilor de locuit

Acest post a fost postat in categoria: Noutati